Garantie
Garantie
Wij streven er naar om uw bestelling uiteraard te leveren in topconditie. Helaas komt het toch wel eens voor dat een bestelling tijdens transport defect, gebroken of tijdens gebruik problemen geeft wat niet zou mogen gebeuren, dan kunt u aanspraak maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing dan is het sinds 15 februari 2016 ook mogelijk voor consumenten in de EU ook om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ruilen
Brengt u de niet uitgepakte artikelen in de originele verpakking en ongebruikt binnen30 dagen retour op vertoon van de kassabon dan krijgt u bij ons uw geld terug. Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen we helaas niet retour nemen net als tenten,voortenten,luifels en tuinmeubelen. Is een artikel gebruikt of uit de originele verpakking geweest dan proberen wij het artikel te repareren of kompleet te maken. Kosten door ruiling of retournering worden niet vergoed.
Terugsturen
Het retour sturen van een artikel is voor eigen risico. Als uw retour in originele verpakking zit en het artikel en verpakking onbeschreven en onbeschadigd is dan boeken wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten terug.